loading...
مد لباس،مد ارایش صورت،مد ارایش چشم،مد ارایش
مدیر بازدید : 39 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

آرزویم حضور در استقلال است
مهاجم ایرانی که فصل گذشته در لیگ سوئد بازی می‌کرد گفت: آرزویم حضور در استقلال و بازی در این تیم است.
به گزارش افکارنیوز، ماهان بغدادی که چند روزی در تمرینات تیم استقلال شرکت کرد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: من در سوئد زندگی و بازی می‌کردم ولی از همان دوران کودکی به استقلال علاقه داشتم.

وی افزود:زادگاه من ایران است و دوست دارم با پیراهن استقلال بازی کنم و امیدوارم بتوانم به این مهم که یکی از اولیوت‌های زندگی ام است دست پیدا کنم.

بغدادی در خصوص برخورد قلعه‌نویی با وی در تمرینات استقلال گفت: روزی که خودم را به قلعه‌نویی معرفی کردم او خیلی گرم و صمیمی با من رفتار کرد و از من در خصوص فوتبال در کشور سوئد پرسید.امیدوارم من هم بتوانم رضایت او را جلب کنم تا بلکه به رویای کودکی ام و آرزویم که حضور در استقلال بود برسم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 91
  • بازدید کلی : 9,590