loading...
مد لباس،مد ارایش صورت،مد ارایش چشم،مد ارایش
مدیر بازدید : 69 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

ايا شما علاقه مند به کسب و کار اينترنتي هستيد؟
ايا مي خواهيد شغلي بي درد سر و بدون سرمايه و ميليوني داشته باشيد؟
پس فرصت استثنايي کسب درامد ميليوني را با ما تجربه کنيد
روشهاي مختلف کسب درآمد در سيستم پيشرفته همکاري در فروش
1-فروش محصولات پستي
2-فروش محصولات دانلودي
3-بازاريابي براي فروش محصولات پستي و دانلودي
4-جذب آگهي دهنده براي ايستگاه آگهي و کسب 50 درصد پورسانت
5-جذب بازارياب زير مجموعه و کسب 10 درصد پورسانتهاي زير مجموعه ها بدون کسر مبلغ از زيرمجموعه مربوط
6-جذب فروشنده ي زير مجموعه و کسب 5 درصد پورسانتهاي پرداخت شده ي فروشنده ي مربوط بدون اضافه شدن به هزينه ي فروشنده ي مربوط
جهت کسب اطلاعات بيشتر در مورد اين سايت و چگونگي کار و روش هاي کسب درامد از اين سايت به لینک  مراجعه کنيد

اگر شما فروشنده هستيد و  مي خواهيد محصولات خود را در چه در قالب محصولات دانلودي يا فايل و يا در قالب محصولات پستي مي باشد را  در کمترين زمان و در اسرع وقت به فروش برسانيد آيا در فکر يافتن مشتري براي محصولات خود هستيد؟ آيا محصولات متنوع داريد؟ اگر محصولاتي داريد که خودتان توليد کننده آنها هستيد يا مجوز فروش آنها را داريد در بخش فروشندگان ثبت نام کنيد. با ثبت نام خود در اين سايت از مزاياي زير بهره مند مي شويد:
1-ما براي خدمات و محصولات شما مشتري مي يابيم  و شما پس از فروش  محصولات يا خدمات خود درصدي از مبلغ فروش را به عنوان پورسانت به ما مي پردازيد که اين درصد پورسانت توسط خود شما تعيين مي شود.
2- بازاريابهاي زيادي در سايت هستند که  به صورت شبانه روز به فعاليت مشغول هستند و فروش محصولات شما را  به طور چشم گيري افزايش خواهند داد
پس براي ثبت نام در بخش فروشندگان سايت درنگ نکرده و سريع با ثبت نام خود در اين سايت  به همگي اين مزايا و فروش محصولات خود پي ببريد جهت ثبت نام به لينک مراجعه کنيد

و اگر شما خواننده محترم اگهي دهنده هستيد و مي خواهيد که  از اين طريق به فروش محصولات و معرفي خدمات خود برسيد  پس اين سايت براي شما اين امکانات را فراهم نموده:
1-درج آگهي همراه با پنل مجزا براي هر آگهي دهنده
2. ويرايش و ديدن آگهي ها
3.نمايش آگهي ها همراه با عکس ،لينک سايت يا فروشگاه اينترنتي،مشخصات آگهي دهنده قيمت محصول و...
4. (مهمترين امکان!) ايندکس سريع مطالب و آگهي ها در گوگل،ياهو، msn و سرچ و 300 موتور جستجوي برتر جهان
5.نمايش آگهي ها در ستون سمت چپ سايت
6. امکانات سايت مانند فروشگاه ،مطالب و مقالات به صورت مجزا و تالار گفتمان به صورت مجزا و... تحت يک دومين که باعث اعتبار سايت در گوگل شده است
شما با لينک مستقيم و بدون واسطه به سايت شما  خواهد بود و به صورت ثابت در صفحه اصلي و ديگر صفحات  نشان داده مي شود پس براي ثيت نام در چنين سيستمي با همگي اين امکانان لينک را کليک کرده و فورا ثبت نام کنيد

با تشکر از شما خواننده و وب مستر محترم
سعيده يوسفي

مدیر بازدید : 48 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (1)

فضایلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشریح کرد
توازن در توافق هسته‌ای/ مواضع رهبری انقلاب آمریکا را به چالش کشید
یک کارشناس مسائل هسته‌ای گفت: آمریکایی‌ها با تصویری که از مذاکرات هسته‌ای ساخته‌‌اند، مذاکرات را راهبردی دنبال می‌کنند، که آن محدود کردن ایران برای داشتن یک برنامه هسته‌ای مطابق با نیازهایش است و چون جمهوری اسلامی ایران و رهبری معظم انقلاب هم به صراحت اعلام کرده‌اند که ایران چه نیازهایی دارد و در حین مذاکرات بحث 190 هزار سو را مطرح کردند، عملا وضعیتی پیش آمده که آمریکایی‌ها در مسیری که طی می‌کردند با یک بن‌بست مواجه شدند.

"مهدی فضایلی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با تاکید بر اینکه در توافقات صورت گرفته بین محدودیت‌های‌ فعالیت‌ ‌هسته‌ای ایران و لغو تحریم‌ها توازنی وجود ندارد، اظهار داشت: مبالغ موافقت شده به صورت مستقیم در اختیار ایران قرار نگرفته و ضمن اینکه صرفا در حساب بانک مرکزی ما در سوئیس ریخته می‌شود و امکان استفاده از آن نیست، بسیار ناچیز است و در اقتصاد ایران هم تاثیر قابل توجهی ندارد.

این کارشناس مسائل هسته‌ای خاطرنشان کرد: در همین فاصله چندماهه که توافقنامه ژنو اجرا شد، قرار شد در ازای محدویت‌های هسته‌ای ایران، 2.8 میلیارد از 30 میلیارد دلاری که آمریکا از محل صادرات نفت ایران بلوکه کرده بود، طی 6 قسط به حساب ایران بازپرداخت شود و به خوبی محرز است که این نسبت، منطقی و درست نیست.

وی با اشاره به موضوع تحریم‌ها افزود: جمهوری اسلامی متقاضی این است که در ازای اقداماتی که انجام می‌دهد، تحریم‌ها بایستی به طور کامل لغو شود، اما طرف مقابل در حفظ ساختار اصلی تحریم‌ها پافشاری می‌کند و صرفا در حد اینکه امتیازاتی را به موضوع تحریم‌ها بدهد و کاهشی را در آن بخش قائل شود، به این موضوع نگاه می‌کند و در مجموع، این‌ها باعث شده که در مسیر مذاکرات نتواند به یک توافق نهایی دست پیدا کند.

این کارشناس مسائل هسته‌ای با تاکید بر راهبرد اصلی آمریکا برای مقابله با ایران تصریح کرد: آمریکایی‌ها با تصویری که از مذاکرات هسته‌ای ساخته‌‌اند، مذاکرات را راهبردی دنبال می‌کنند، که آن محدود کردن ایران برای داشتن یک برنامه هسته‌ای مطابق با نیازهایش است و چون جمهوری اسلامی ایران و رهبری معظم انقلاب هم به صراحت اعلام کرده‌اند که چنین نیازی را دارند و در حین مذاکرات بحث 190 هزار سو را مطرح کردند، عملا وضعیتی پیش آمده که آمریکایی‌ها در مسیری که طی می‌کردند با یک بن‌بست مواجه شدند.

فضایلی در پایان با بیان اینکه بازتاب مذاکرات در رسانه‌ها خیلی محدود بوده و اظهارات دقیق و روشنی هم وجود ندارد، گفت: مهمترین اختلافات در ارتباط با بحث ظرفیت غنی‌سازی است و در مورد این بحث دو مسئله مطرح است، اول اینکه ایران چه تعداد سانتریفیوژ می‌تواند داشته باشد و در مورد وضعیت فعلی غنی‌سازی در همین مقطع فعلی است، و مسئله دیگر در رابطه با چشم‌انداز غنی‌سازی و مدت زمان آن است که محدودیت‌های ایران برای غنی‌سازی از بین خواهد رفت، یا اینکه همچنان این محدودیت‌ها باقی خواهد ماند.

مدیر بازدید : 48 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

 

زنان و مردانی که بیشترین کاهش وزن را در جهان داشتند

زنان و مردانی که بیشترین کاهش وزن را در جهان داشتند

زنان و مردانی که بیشترین کاهش وزن را در جهان داشتند اگرچه افراد زیادی در سراسر جهان از مشکل اضافه وزن رنج می برند، اما به خاطر عشق سیری ناپذیر به خوردن و لذت بردن از غذا نمی توان انکار کرد که کاهش وزن یکی از سخت  ترین کارهاست.

 

افراد زیادی برای رژیم گرفتن، پیاده روی رفتن، ورزش کردن، و حتی رفتن به سالن های ورزشی برنامه ریزی می کنند تا وزنشان متعادل شود. اگرچه تلاش های افراد زیادی بی نتیجه می ماند، چونکه نمی توانند مدت زمان زیادی در برابر وسوسه خوردن مقاومت کنند.

 

اما خوب است که هنوز امیدی برای کسانی که فکر می کردند نمی توانند به زندگی ای که قبلا داشتند بازگردند وجود دارد، زمانی که لاغر تر و خوش اندام تر بودند. در اینجا ده نفر را می بینید که بیشترین کاهش وزن را در طول دوران داشته اند و نشان دادند غیرممکن وجود ندارد.

 

10. لیزا مک کی
اگر یک خوراکی اعتیاد آور وجود داشته باشند که بیشتر آمریکایی ها نتوانند بدون آن زندگی کنند آن نوشابه های خنک، شیرین، و گازدار است. این همان چیزی است که باعث اضافه وزن لیزا مک کی هم شده بود، او در گذشته روزی 12 قوطی نوشابه می نوشید و هر بار هم با هر نوشابه 2 تا 3 عدد ساندویچ همبرگر می خورد.

 

خیلی وحشتناک است که انسان در سن 24 سالگی 127 کیلو وزن داشته باشد.این اضافه وزن مشکلات سلامتی از جمله سختی در تنفس را برای لیزا به همراه داشت. این مشکلات سبب شد لیزا عادت های غذایی اش و غذا خوردن در رستوران های مک دونالد را ترک کند. او همچنین کالری مصرفی هر روزش را محدود به 1000 کالری کرد و نیمی از وزنش را از دست داد.

زنان و مردانی که بیشترین کاهش وزن را در جهان داشتند

9. هریت جنکینز
هریت جنکینز 25 ساله مثل خیلی از دختران هم سن و سالش با مشکلاتی روبرو بود: او چاق بود و می خواست وزن متعادلی داشته باشد، اما وزن کم کردن را کار خیلی دشواری می دانست. بدتر از همه به خاطر عادت های غذایی نادرست، وزن زیاد  و سایز بزرگ اندامش نتوانسته بود به آرزویش که معلمی بود برسد.

 

اما او همیشه از یک دوست متشکر است که او را با باشگاه سلامت آشنا کرد و به وزن کم کردنش کمک کرد. طی 18 ماه او 100 کیلو وزن کم کرد و توانست اعتماد به نفسی که همیشه دنبالش بود را به دست آورد.

زنان و مردانی که بیشترین کاهش وزن را در جهان داشتند

8. راب کوپر
راب کوپر نیازمند یک تغییر بزرگ در زندگی اش بود تا یک روز صبح از خواب بیدار شود و شروع به کم کردن وزن مفرطش بکند. اگرچه او بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان می دانست که باید وزنش را کم کند، اما تا زمان تمام کردن کالج و کار کردنش به عنوان راننده تاکسی به این موضوع اهمیت نداد.

 

او بدون اینکه توجهی بکند به وزن 215 کیلو رسید که همین سبب حمله قلبی خفیف در او شد.به گزارش پارس ناز از آن روز به بعد او تصمیم به رژیم گرفتن کرد و فقط با استفاده از روش های طبیعی 136 کیلو وزن کم کرد.

زنان و مردانی که بیشترین کاهش وزن را در جهان داشتند

7. روبرتو انریو
داستان زندگی روبرتو انریو نیز مانند بقیه افراد چاق بود تا جاییکه داشتن یک هدف برای او انگیزه شد تا به سبک زندگی سالم و لاغر شدن روی آورد. او آرزو داشت به تیم ماراتون لندن ملحق شده و در مسابقات شرکت کند. با وجودیکه او 272 کیلو وزن داشت که حتی حرکات معمولی را برایش دشوار می کرد شروع به دویدن ارام، شنا، دوچرخه سواری و دیگر ورزش ها کرد. در این دوران او توانست 159 کیلو از وزنش را کم کند.

زنان و مردانی که بیشترین کاهش وزن را در جهان داشتند

6. دیوید اسمیت
دیوید اسمیت به خاطر اینکه بدون عمل جراحی 82 کیلو وزن کم کرده به شهرت رسیده است، این یک کار طاقت فرسا برای هرکسی است که قصد کاهش وزن دارد. اگرچه دلیل او برای رژیم گرفتن و  ورزش مشخص بود،

 

اضافه وزن این مرد از  آزار و اذیت هایی دوران بچگی ناشی می شد که به خاطر موقعیتش بعد از مرگ مادرش در سن 17 سالگی بدتر هم شد. او رژیم گرفتنش را مدیون دوست دخترش می داند که از او حمایت کرد و مشوقش بود. دیوید تا به امروز نیز وزن خود را ثابت نگه داشته است

زنان و مردانی که بیشترین کاهش وزن را در جهان داشتند

5. میشل هربانکو
شخص دیگری که مورد لطف ریچارد سیمونز متخصص بدنسازی قرار گرفت، میشل هربانکو بود. سیمونز به او کمک کرد وزن 411 کیلو را به 90 کیلو برساند. 19 ماه طول کشید تا او 320 کیلو از وزنش را کند که این یکی از بهترین رکوردهایی بود که در گینس ثبت شد. اگرچه برعکس افراد دیگر در این لیست هربانکو برای از بین بردن چربی هایش متوسل به چندین عمل جراحی شد.

زنان و مردانی که بیشترین کاهش وزن را در جهان داشتند

4. مانوئل یوریب
مانوئل یوریب اهل مکزیک با وزن 560 کیلو یکی از بدترین نمونه های چاقی در طول تاریخ بود، تا اینکه با دکتر بری سییرز، خالق برنامه رژیمی ناحیه ای آشنا شد. او حالا دو رکورد جهانی گینس را از آن خود کرده: سنگین ترین مرد و بیشترین کاهش وزن، دو عنوانی که کاملا متضاد همند.

 

چاقی او با یک عشق معمولی به پیتزا شروع شد و با خوردن ساندویچ و دیگر خوراکی های بی فایده شدت گرفت. او در ماه مارس 2006 235 کیلو از وزنش را از دست داد، به خاطر عشقش کلودیا سولیس دوباره توانست سرپا بایستد.

زنان و مردانی که بیشترین کاهش وزن را در جهان داشتند

3. پاتریک دوئل
پاتریک دوئل اهل نابراسکا آنقدر سنگین بود که لقب مرد نیم تونی را به او داده بودند. بعضی ها می گویند دلیل اضافه وزن زیاد او شغلش بوده، چون او مدیر یک رستوران بود که همین باعث چاقی مفرطش شد. او برای انجام مراقبت های پزشکی و عمل جراحی مجبور شد به شهر دیگری برود.

 

عمل او دو مرحله ای بود، مرحله اول برداشتن  چربی های شکم و اطمینان از اینکه کاهش وزن او دائمی باشد. مرحله بعدی برداشتن چربی های بقیه بدن و کشیدن پوست بود. درنتیجه این دو عمل به علاوه فعالیت های بعد از عمل برای کاهش وزن او بعد از ترک بیمارستان 410 کیلو از وزنش را از دست داد.

زنان و مردانی که بیشترین کاهش وزن را در جهان داشتند

2. رزالی بردفورد
مورد رزالی بردفورد ممکن است در بین افراد زیادی دیده شود، کسانی که از استرس های اجتماعی رنج می برند و عزیزانشان را از دست داده اند. او بعد از مرگ مادرش برای مراقبت به یک پرستار سپرده شد، اما آن پرستار را نیز از دست داد. رزالی برای فرار از غم و اندوه فراوانش به خوردن پناه برد و همین غذا خوردن زیاد باعث شد در سن 15 سالگی 140 کیلو شود.

 

او در سن 20 سالگی ازدواج کرد و  همیشه در خانه می ماند، همین خانه نشینی باعث شد وزنش در طول 8 سال به 544 کیلو برسد. بااین حال او به لطف ریچارد سیمونز که به او ثابت کرد نگرانش است، توانست با کمک ویدئوی های ورزشی و برنامه غذایی 416 کیلو وزن کم کند.

زنان و مردانی که بیشترین کاهش وزن را در جهان داشتند

1. جان براور مینوچ
هیچکس دقیقا نمی دانست که جان براور مینوچ از چه زمانی شروع به چاق شدن کرد، اما در سن 12 سالگی 132 کیلو وزن داشت که در ده سال بعدی زندگی اش بدتر شده و به 178 کیلو رسید. او به خاطر اضافه وزن غیرقابل کنترلش دچار مشکلاتی در ناحیه قلب و شش ها شد و درنتیجه در بیمارستان بستری شد.

 

مورد او غیرعادی تشخیص داده شد، چون از 636 کیلو وزنش را 408 کیلو را آب تشکیل داده بود. او بعد از مرخص شدن از بیمارستان از رژیم روزانه 1200 کالری تبعیت کرد و 419 کیلو از وزنش را کم کرد.

زنان و مردانی که بیشترین کاهش وزن را در جهان داشتند

مدیر بازدید : 54 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

 

آیشواریا رای با دستمزد 3 میلیاردی به ایران می آید +عکس

آیشواریا رای با دستمزد 3 میلیاردی به ایران می آید +عکس

آیشواریا رای با دستمزد 3 میلیاردی به ایران می آید درحالی که حسن دادخواه تهیه کننده فیلم ایرانی “سلام بمبئی” در ماه گذشته گفته بود: با محمدرضا گلزار و آیشواریا رای قرارداد شفاهی برای بازی در فیلم “سلام بمبئی” بسته شده و قرارداد كتبی موكول به زمان اخذ مجوز ساخت شده است.

آیشواریا رای با دستمزد 3 میلیاردی به ایران می آید +عکس

قرار بود هفته گذشته مجوز ساخت فیلم را بگیریم كه نشد و موكول به هفته های آینده گردید.روزنامه صبا در خبر اختصاصی در جدیدترین خبرهایی از فیلم “سلام بمبئی” که تهیه کننده این فیلم ارائه کرده است، نوشت: آیشواریا رای با پرداخت مبلغی حدود 3 میلیارد تومان به ایران می آید و البته که آمیتاب باچان هم به عنوان مشاور کنار ایشان حضور خواهد داشت.

مدیر بازدید : 41 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

 

با تفریح های پرخرج افراد مشهور هالیوود آشنا شوید

مجموعه : مطالب جالب و خواندنی

با تفریح های پرخرج افراد مشهور هالیوود آشنا شوید

با تفریح های پرخرج افراد مشهور هالیوود آشنا شوید آنجلینا جولی و براد پیت عاشق هواپیماهای کوچکشان هستند و Patrick Dempsey صاحب یک کمپانی ماشین مسابقه ای است. با سرگرمی های گران قیمت ستاره های هالیوود آشنا شوید.

 

هریسون فورد یک قهرمان
ستاره Air Force One از هلی کوپترش برای نجات دو کوهنورد گمشده استفاده کرد. مثل اینکه او نقش قهرمانانه اش در فیلم ها را جدی گرفته است! او علاوه بر اینکه به طور تفریحی با هواپیمای کوچکش خلبانی می کند، اغلب اوقات برای تعطیلات خانواده اش را با جت خصوصی اش به سفر می برد.

با تفریح های پرخرج افراد مشهور هالیوود آشنا شوید

متیو مک کاناهی موج سوار
این بازیگر اوقات فراغتش را روی موج های سواحل کاستاریکا سپری می کند. او گفته است که پسرش را قبل از یک سالگی برای موج سواری برده است.

با تفریح های پرخرج افراد مشهور هالیوود آشنا شوید

Patrick Dempsey راننده ماشین مسابقه ای
 در یک مصاحبه تلویزیونی گفته که همیشه دوست داشته راننده مسابقات فرمول یک شود، برای همین احساس می کرد که اگرخودش یک تیم ماشین سواری داشته باشد و همیشه نظاره گر مسابقه ها باشد بهتر است. او ادعا می کند آرزوی قلبی اش همیشه این بوده که بچه ها را با اتوبوس به تمام پیست های مسابقه اتومبیل رانی محبوب دنیا ببرد.

با تفریح های پرخرج افراد مشهور هالیوود آشنا شوید

جان تروالتا مرد پرواز
جان تروالتا وقتی یک نوجوان بیش نبود شروع به یاد گرفتن خلبانی کرد و  اکنون صاحب 5 جت است.به گزارش پارس ناز جان تروالتا بزرگ ترین بوئینگش را به افتخار سه فرزندش Jett Clipper Ella نامیده است.

با تفریح های پرخرج افراد مشهور هالیوود آشنا شوید

تام کروز شمشیربازی می کند
اگرچه ستاره Top Gun به خاطر عشقش به هواپیما مشهور است، اما در شمشیربازی نیز مهارت دارد. شایعه شده که او حتی دوستانش دیوید بکهام و ویل اسمیت را با این ورزش آشنا کرده است. آیا سوری کوچک نیز می تواند شمشیر باز ماهری شود؟ زمان این را نشان خواهد داد.

با تفریح های پرخرج افراد مشهور هالیوود آشنا شوید

تایگر وود غواصی می کند
تایگر وود زمانی که با همسر سابقش برای مسافرت به آب های گرم رفته بود به غواصی علاقه مند شد. او با نزدیک شدن به نیزه ماهی تجربه جالب و خطرناکی را پشت سر گذاشت. بعد از آن اغلب اوقات بچه هایش در سفرها او را همراهی می کنند، اما بیشتر اوقات آنها با جت اسکی خانوادگی شان بر روی آبها هستند.

با تفریح های پرخرج افراد مشهور هالیوود آشنا شوید

براد پیت و آنجلینا جولی عاشق خلبانی هستند
خانواده بر پیت آنقدر عاشق پرواز هستند، که جدیدا برد پیت یک جت به  آنجلینا جولی هدیه داده است. و چرا اینگونه نباشد؟ به نظر ما کسی که مادر 6 فرزند است باید چنین ولخرجی هایی داشته باشد.

با تفریح های پرخرج افراد مشهور هالیوود آشنا شوید

Leslie Mann  می تواند Unicycle سواری کند
او فکر می کند حفظ کردن تعادل روی یک وسیله یک چرخه کار جالب و شگفت انگیزی است. او مهارت هایش را در اپیزود Ellen به نمایش گذاشت و اعتراف کرد که از سن ده سالگی برخی ورزش ها مثل پریدن از روی مانع را تمرین می کرده است.

با تفریح های پرخرج افراد مشهور هالیوود آشنا شوید

سعی و تلاش مدونا در اسب سواری
ملکه پاپ عاشق اسب هاست. در موزیک ویدئوهای او و همچنین عکس هایش نیز حیوانات نقش زیادی دارند. مدونا سال 2009 یک پاپاراتزی از او در حال اسب سواری عکس انداخت. او به بچه هایش نیز آموزش می دهد.

با تفریح های پرخرج افراد مشهور هالیوود آشنا شوید

مدیر بازدید : 43 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

 

پیروزی شگفت انگیز والیبال ایران مقابل برزیل +عکس

پیروزی شگفت انگیز والیبال ایران مقابل برزیل +عکس

پیروزی شگفت انگیز والیبال ایران مقابل برزیل

پیروزی شگفت انگیز والیبال ایران مقابل برزیل +عکس

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ جهانی تیم قدرتمند برزیل را سه بر یک شکست داد تا برای اولین بار و در دومین حضور خود در لیگ جهانی والیبال به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها راه یابد. ایران در نیمه نهایی با آمریکا دیدار خواهد کرد.

پیروزی شگفت انگیز والیبال ایران مقابل برزیل +عکس

پیروزی شگفت انگیز والیبال ایران مقابل برزیل

پیروزی شگفت انگیز والیبال ایران مقابل برزیل +عکس

مدیر بازدید : 46 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

 

ماشین جنجالی جاستین بیبر سوژه خبرنگاران شد

ماشین جنجالی جاستین بیبر سوژه خبرنگاران شد

 

ماشین ائودی جاستین بیبر با طرح یوز پلنگ بسیاری از مردم برای دیدن ستارگان بزرگ سینما و یا موسیقی یه هالیوود لس انجلس می ایند تا ستاره شاید بتوانند ستاره ای را از نزدیک ببینند.جاستین بیبر هم به نظر میرسد دقیقا همین حس را دارد و میخواهد تا جاییکه میتواند دیده شود.

 

ماشین جنجالی جاستین بیبر سوژه خبرنگاران شد

 

او در حالیکه سوار بر ائودیR8 خود بود برای خریدن یک ساندیچ راهی یک فست فودی در هالیوود شد تا هم شکم خود را سیر کند هم کمی جلب توجه کند.این خواننده ۲۰ ساله کانادایی به تازگی بعد از دو سال جدال با پرونده های خود تبرئه شده است و میتواند با خیال راحت در خیابان های هالیوود جولان بدهد.او در حالیکه منتظر غذای خود از ماشین پیاده شد و با برخی ازطرفدارانش که ۹۹ درصد دختر هستند عکس سلفی گرفت.

مدیر بازدید : 46 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

 

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

 کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

 کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

 کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

 کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

 کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

 کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

 کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف

کیف و کفش مجلسی از برندهای معروف جهان

مدیر بازدید : 42 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

 

پست جنجالی بازیگر معروف در اینستاگرامش

پست جنجالی بازیگر معروف در اینستاگرامش

 

آنا نعمتی عکس و متنی را در صفحه اجتماعی ای منتشر کرده است: گاهي آدم بايد اونقدر خوب باشه كه ببخشه، اما اونقدر احمق نباشه كه دوباره اعتماد كنه. جرج برنارد شو

مدیر بازدید : 41 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

 

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مجموعه شلوارهای جین زنانه از کمپانی زارا

مدیر بازدید : 42 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

 

متفاوت ترین رستوران در جهان!

متفاوت ترین رستوران در جهان!

انسان معمولا موجودی اجتماعی است؛ ولی بعضی از انسان ها نمی توانند چندان اجتماعی باشند و به همین خاطر هم تنها می مانند و مجبورند حتی تفریحات خود را هم به تنهایی انجام دهند. بنابراین گزارش، فردی در آمستردام هلند، با توجه به این نکته ایده جالبی به ذهنش رسید.

 

متفاوت ترین رستوران در جهان!

 رستوران های دنیا برای غذا خوردن جمعی طراحی شده است و به همین خاطر میزهای آن چند نفره است؛ اما میزهای رستوران آقای ون گور یک نفره است. در این رستوران، مهمانان تلفن همراهشان را که معمولا زنگ نمی خورد، کنار می گذارند و به جایش در میزهای تک-نفره خود کتاب و مجله ورق می زنند و می خوانند.

 

متفاوت ترین رستوران در جهان!

 

مدیر بازدید : 19 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

 

لباس جنجالی کتایون ریاحی در همایش نیکوکاری

لباس جنجالی کتایون ریاحی در همایش نیکوکاری

لباس جنجالی کتایون ریاحی در همایش نیکوکاری

لباس جنجالی کتایون ریاحی در همایش نیکوکاری

لباس جنجالی کتایون ریاحی در همایش نیکوکاری

لباس جنجالی کتایون ریاحی در همایش نیکوکاری

لباس جنجالی کتایون ریاحی در همایش نیکوکاری

لباس جنجالی کتایون ریاحی در همایش نیکوکاری

لباس جنجالی کتایون ریاحی در همایش نیکوکاری

لباس جنجالی کتایون ریاحی در همایش نیکوکاری

لباس جنجالی کتایون ریاحی در همایش نیکوکاری

لباس جنجالی کتایون ریاحی در همایش نیکوکاری

لباس جنجالی کتایون ریاحی در همایش نیکوکاری

لباس جنجالی کتایون ریاحی در همایش نیکوکاری

لباس جنجالی کتایون ریاحی در همایش نیکوکاری

مدیر بازدید : 19 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

 

مدل زیبا و شیک از ساعت های الماس زنانه

مدل زیبا و شیک از ساعت های الماس زنانه

مدل زیبا و شیک از ساعت های الماس زنانه 

 

مدل زیبا و شیک از ساعت های الماس زنانه

مدل زیبا و شیک از ساعت های الماس زنانه

مدل زیبا و شیک از ساعت های الماس زنانه

مدل زیبا و شیک از ساعت های الماس زنانه

مدل زیبا و شیک از ساعت های الماس زنانه

مدل زیبا و شیک از ساعت های الماس زنانه

مدل زیبا و شیک از ساعت های الماس زنانه

مدل زیبا و شیک از ساعت های الماس زنانه

مدل زیبا و شیک از ساعت های الماس زنانه

مدل زیبا و شیک از ساعت های الماس زنانه

مدل زیبا و شیک از ساعت های الماس زنانه

مدل زیبا و شیک از ساعت های الماس زنانه

مدل زیبا و شیک از ساعت های الماس زنانه

مدل زیبا و شیک از ساعت های الماس زنانه

مدل زیبا و شیک از ساعت های الماس زنانه

مدیر بازدید : 23 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

 

جدیدترين مدل موهای عروس – سری چهارم

جدیدترين مدل موهای عروس – سری چهارم

جدیدترين مدل موهای عروس

مدل موهای عروس

جدیدترين مدل موهای عروس - سری چهارم

زیباترین مدل موهای عروس

جدیدترين مدل موهای عروس - سری چهارم

 مدل جدید مو عروس

جدیدترين مدل موهای عروس - سری چهارم

 مدل موهای عروس در سال جدید

جدیدترين مدل موهای عروس - سری چهارم

 مو عروس

جدیدترين مدل موهای عروس - سری چهارم

 مدل زیبای موهای عروس

جدیدترين مدل موهای عروس - سری چهارم

جدیدترین  مدل موعروس

جدیدترين مدل موهای عروس - سری چهارم

جدیدترين مدل موهای عروس

جدیدترين مدل موهای عروس - سری چهارم

 مدل موهای عروس

جدیدترين مدل موهای عروس - سری چهارم

 

مدیر بازدید : 18 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

 

مدل ابرو زنانه به سبک خانم های هالیوود

مدل ابرو زنانه به سبک خانم های هالیوود

مدل ابرو زنانه به سبک خانم های هالیوود

مدل ابروهای جدید بلند

مدل ابرو زنانه به سبک خانم های هالیوود

ابرو کوتاه و پهن زنانه

مدل ابرو زنانه به سبک خانم های هالیوود

مدل ابرو زنانه به سبک خانم های هالیوود

مدل ابرو زنانه به سبک خانم های هالیوود

جدیدترین مدل ابرو زنانه به سبک خانم های هالیوود

مدل ابرو زنانه به سبک خانم های هالیوود

زیباترین مدل ابرو زنانه

مدل ابرو زنانه به سبک خانم های هالیوود

مدل ابرو زنانه به سبک خانم های هالیوود

مدل ابرو زنانه به سبک خانم های هالیوود

عکس هایی از مدل ابرو زنانه به سبک خانم های هالیوود

مدل ابرو زنانه به سبک خانم های هالیوود

مدل ابرو

مدل ابرو زنانه به سبک خانم های هالیوود

مدل ابرو زنانه به سبک خانم های هالیوود

مدل ابرو زنانه به سبک خانم های هالیوود

مدل ابرو زنانه به سبک خانم های هالیوود

مدل ابرو زنانه به سبک خانم های هالیوود

 

مدیر بازدید : 53 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

 

زیباترین مدل موهای عروس سری پنجم

زیباترین مدل موهای عروس سری پنجم

زیباترین مدل موهای عروس

مدل موهای عروس

زیباترین مدل موهای عروس سری پنجم

مدل مو عروس

زیباترین مدل موهای عروس سری پنجم

جدیدترین مدل موهای عروس

زیباترین مدل موهای عروس سری پنجم

مدلهای جدید مو عروس

زیباترین مدل موهای عروس سری پنجم

شنیون موهای عروس

زیباترین مدل موهای عروس سری پنجم

مو عروس

زیباترین مدل موهای عروس سری پنجم

سری جدید زیباترین مدل موهای عروس

زیباترین مدل موهای عروس سری پنجم

ژورنال مدل موهای عروس

زیباترین مدل موهای عروس سری پنجم

گالری زیباترین مدل موهای عروس

زیباترین مدل موهای عروس سری پنجم

مدلهای جدید موهای عروس

زیباترین مدل موهای عروس سری پنجم

زیباترین موهای عروس

زیباترین مدل موهای عروس سری پنجم

 مدل جدید موعروس

زیباترین مدل موهای عروس سری پنجم

مدلهای زیبای مو عروس

زیباترین مدل موهای عروس سری پنجم

زیباترین مدل موهای عروس

زیباترین مدل موهای عروس سری پنجم

 

مدیر بازدید : 22 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

 

مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه


مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

رنگ موی لایت زنانه

مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

مدل  رنگ مو لایت

مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

مدل های رنگ موی لایت زنانه

مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

مدل های رنگ موی لایت دخترانه

مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

زیباترین مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

جدیدترین مدل رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

مدل مو زنانه و دخترانه

مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

مدل  مو زنانه

مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

مدل های رنگ مو زنانه و دخترانه

مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

عکس هایی از مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

مدل رنگ مو دخترانه

مدل های رنگ موی لایت زنانه و دخترانه

مدیر بازدید : 18 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

مدل دادن به ابرو های مختلف +آموزش

خیلی وقتها ممکن است یک ابرو بسیار زیبا برداشته شده و فرم و شکل شیکی داشته باشد اما با همه ی زیباییش در چهره ی ما کاستی احساس می شود و با اینکه ابروی ما تمیز شده ولی احساس اخم و گرفتگی در چهره هنوز احساس می شود که این می تواند مربوط به رعایت نشدن فاصله ی بین چشم و ابرو باشد.

 

شما چه از آن دسته افرادی باشید که پس از مراجعه به آرایشگر و تمیز شدن ابرو پس از مدت زمان کوتاهی که دوباره اضافه ی ابروها در خواهد آمد خودشان آنها را تمیز می کنند و یا از جمله افرادی باشید که دوست ندارند ابرویشان را دست دیگری دهند می توانید با دانستن چگونگی فاصله ی چشم و ابرو و رعایت اصول آن پس از تمیز شدن ابروها از زیبایی آنها لذت ببرید

 

به این ترتیب که اگر فاصله ی بین ابروها تا چشم شما کم است بهتر است برداشتن ابروها و مدل دادن به آنها را بیشتر از قسمت زیر ابرو شروع کرده و کمتر بالای آن را خالی کنید بخصوص که اگر نمی خواهید ابرویتان نازک شود تنها کمی برای خط انداختن یک ردیف از بالا کم کنید حال اگر این فاصله بیش از حد خود بود باید این کار را از بالای ابرو انجام دهید که این کاربه کمتر شدن این فاصله کمک خواهد کرد.

 

گاهی این فاصله کم است و شما هم دوست دارید ابرویتان پهن باشد که بهتر است برای مدل دادن تنها وتنها از زیر ابرو کم کنید وآن هم در حد مدل دادن و بالای آن را زیاد دست نزنید فقط کمی تمیز کنید.برای دوستانی هم که این فاصله زیاد است و ابروی نازکی دارند نیز توصیه می شود تا حتی الامکان زیر ابروها را زیاد بالا نبرند و این فاصله را بیشتر نکنند و مدل ابرو را از بالای آن دربیاورند.

 

برای ابروهای نازک با فاصله ی کم پیشنهاد می شود که زیاد به تاج ابرو دست نزنند و انتهای ابرویشان را کاملا تمیز کرده و به سمت بالا مدل دهند تا هم تاج ابرویشان کم و نازک نشود و هم از انتها این فاصله را بیشتر کنند.

مدیر بازدید : 17 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

 

مدل آرایش خلیجی عروس – سری سوم

مدل آرایش خلیجی عروس – سری سوم

مدل آرایش خلیجی عروس

آرایش خلیجی عروس

مدل آرایش خلیجی عروس - سری سوم

جدیدترین مدل آرایش خلیجی عروس

مدل آرایش خلیجی عروس - سری سوم

زیباترین مدل آرایش خلیجی عروس

مدل آرایش خلیجی عروس - سری سوم

مدل های جدید آرایش خلیجی عروس

مدل آرایش خلیجی عروس - سری سوم

مدل آرایش

مدل آرایش خلیجی عروس - سری سوم

مدل آرایش خلیجی

مدل آرایش خلیجی عروس - سری سوم

مدل آرایش عروس خلیجی

مدل آرایش خلیجی عروس - سری سوم

مدل آرایش خلیجی عروس

مدل آرایش خلیجی عروس - سری سوم

سری جدید مدل آرایش خلیجی عروس

مدل آرایش خلیجی عروس - سری سوم

مدل آرایش خلیجی عروس

مدل آرایش خلیجی عروس - سری سوم

مدل آرایش خلیجی عروس

مدل آرایش خلیجی عروس - سری سوم

مدیر بازدید : 76 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

 

زیباترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

زیباترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

زیباترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

مدل شینیون مو عروس

زیباترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

زیباترین آرایش عروس

زیباترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

زیباترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس زیبا

زیباترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

جدیدترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

زیباترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس ویژِه سال جدید

زیباترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

عکس هایی از مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

زیباترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

عکس شینیون مو عروس و آرایش عروس

زیباترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

گالری عکس زیباترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

زیباترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

ژورنال مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

زیباترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

 آرایش عروس

زیباترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

مدل جدید شینیون مو عروس

زیباترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

آرایش عروس و شینیون

زیباترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس برای خانم ها

زیباترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

شینیون مو عروس و آرایش عروس

زیباترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

زیباترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

زیباترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

زیباترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

زیباترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

زیباترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

زیباترین مدل شینیون مو عروس و آرایش عروس

مدیر بازدید : 20 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

 

مدل موی عروس ، مدل مو و آرایش ، مدل شینیون

مدل موی عروس ، مدل مو و آرایش ، مدل شینیون

مدل موی عروس ، مدل مو و آرایش ، مدل شینیون

جدیدترین مدل موی عروس ، مدل مو و آرایش ، مدل شینیون

مدل موی عروس ، مدل مو و آرایش ، مدل شینیون

زیباترین مدل موی عروس ، مدل مو و آرایش ، مدل شینیون

مدل موی عروس ، مدل مو و آرایش ، مدل شینیون

عکس هایی از مدل موی عروس ، مدل مو و آرایش ، مدل شینیون

مدل موی عروس ، مدل مو و آرایش ، مدل شینیون

تصاویری از مدل موی عروس ، مدل مو و آرایش ، مدل شینیون

مدل موی عروس ، مدل مو و آرایش ، مدل شینیون

مدل موی عروس

مدل موی عروس ، مدل مو و آرایش ، مدل شینیون

مدل مو و آرایش صورت

مدل موی عروس ، مدل مو و آرایش ، مدل شینیون

مدل شینیون مو خانم ها

مدل موی عروس ، مدل مو و آرایش ، مدل شینیون

آرایش صورت و زیبایی

مدل موی عروس ، مدل مو و آرایش ، مدل شینیون

مدل موی عروس ، مدل مو و آرایش ، مدل شینیون

مدل موی عروس ، مدل مو و آرایش ، مدل شینیون

 مدل مو و آرایش

مدل موی عروس ، مدل مو و آرایش ، مدل شینیون

مدل موی عروس ، مدل مو و آرایش ، مدل شینیون

مدل موی عروس ، مدل مو و آرایش ، مدل شینیون

 

مدیر بازدید : 17 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

 

مدل های ارایش چشم و ابرو – سری هشتم

مدل های ارایش چشم و ابرو – سری هشتم

مدل های ارایش چشم و ابرو

مدل ارایش چشم و ابرو

مدل های ارایش چشم و ابرو - سری هشتم

زیباترین مدل های ارایش چشم و ابرو

مدل های ارایش چشم و ابرو - سری هشتم

عکس هایی از مدل های ارایش چشم و ابرو

مدل های ارایش چشم و ابرو - سری هشتم

تصاویری از مدل های ارایش چشم و ابرو

مدل های ارایش چشم و ابرو - سری هشتم

عکس ارایش چشم و ابرو

مدل های ارایش چشم و ابرو - سری هشتم

مدل های چشم و ابرو

مدل های ارایش چشم و ابرو - سری هشتم

مدل چشم و ابرو

مدل های ارایش چشم و ابرو - سری هشتم

مدلهای جدید ارایش چشم و ابرو

مدل های ارایش چشم و ابرو - سری هشتم

سری جدید مدل های ارایش چشم و ابرو

مدل های ارایش چشم و ابرو - سری هشتم

آرایش چشم و ابرو

مدل های ارایش چشم و ابرو - سری هشتم

مدل های آرایش چشم و ابرو

مدل های ارایش چشم و ابرو - سری هشتم

جدیدترین مدلهای آرایش چشم و ابرو

مدل های ارایش چشم و ابرو - سری هشتم

مدیر بازدید : 32 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

 

مدل آرایش و میکاپ زنانه – سری اول

مدل آرایش و میکاپ زنانه – سری اول

مدل آرایش و میکاپ زنانه

مدل آرایش

مدل آرایش و میکاپ زنانه - سری اول

مدل میکاپ زنانه

مدل آرایش و میکاپ زنانه - سری اول

جدیدترین مدل آرایش و میکاپ زنانه

مدل آرایش و میکاپ زنانه - سری اول

زیباترین مدل آرایش و میکاپ زنانه

مدل آرایش و میکاپ زنانه - سری اول

عکس هایی از مدل آرایش و میکاپ زنانه

مدل آرایش و میکاپ زنانه - سری اول

عکس میکاپ زنانه

مدل آرایش و میکاپ زنانه - سری اول

عکس آرایش زنانه

مدل آرایش و میکاپ زنانه - سری اول

مدل آرایش و میکاپ دخترانه

مدل آرایش و میکاپ زنانه - سری اول

سری جدید مدل آرایش و میکاپ زنانه

مدل آرایش و میکاپ زنانه - سری اول

ارایش صورت و زیبایی

مدل آرایش و میکاپ زنانه - سری اول

مدل های آرایش و میکاپ زنانه

مدل آرایش و میکاپ زنانه - سری اول

مدلهای جدید و زیبای آرایش و میکاپ زنانه

مدل آرایش و میکاپ زنانه - سری اول

آرایش و میکاپ

مدل آرایش و میکاپ زنانه - سری اول

مدل میکاپ و ارایش زنانه

مدل آرایش و میکاپ زنانه - سری اول

مدل آرایش و میکاپ زنانه

مدل آرایش و میکاپ زنانه - سری اول

مدیر بازدید : 23 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

رژیمی خاص برای پوست شاداب

 1- بـه سُس اسپاگتی، هویج اضافه کنید. بـا این کــه
وجـود آن اصــلاً حس نمی شود، اما کاروتین موجود در آن
برای پوستتان بسیار مفید است.

2- بـه سالاد، اسفناچ اضافه کنید. اسـفـنـاج بـیـش از
انواع دیگر سبزیجات، کاروتین در خود دارد.

3- هـر روز از یک دسر میوه ای استـفاده کنید که از
مـاست وانیلی و میوه های تازه درست می شود. در این
نــوع دسر از میوه هایی مثل زردآلو، هلو، انبه و پاپایه که
حاوی میزان زیادی کاروتین هستند استفاده می شود.

4- برای درست کردن دسری که برای پوستتان مفید است، هندوانه را به شکل توپی بریده و برای چاشنی از نعناع استفاده کنید.

5- کلم بروکلی تازه را در یخچال نگاه داشته و به صورت پیش غذا قبل از شام بخورید.

6. همیشه شامتان را همراه با میوه صرف کنید. می توانید در سالاد شامتان از زردآلو یا هلوی تازه یا کنسرو شده استفاده کنید.

7- میوه های گرمسیری مثل انبه یا پاپایه را هم امتحان کنید.

8. در پاستا و سالاد گوجه فرنگی از اسفناج تازه یا  کلم بروکلی استفاده کنید.

9. در سُ سالسا به جای گوجه فرنگی از پاپایه استفاده کنید.

10.  آب میوه هایی را برای خوردن انتخاب کنید که از میوه هایی با کاروتین بالا درست شده باشند. به جای خوردن همان آب سیب یا آب پرتقالی همیشگی، انتخاب های خود را وسیع تر کنید.

یک رژیم غذایی مفید برای پوست شما
دوست دارید بدانید که برای داشتن پوستی نرم، صاف و بی لکه چه باید بکنید؟ باید بدانید که بدون اصلاح رژیم غذاییتان، هیچیک از محصولات بهداشتی پوست در جهان نمی توانند سلامت پوست شما را تضمین کنند. در اینجا می خواهیم رژیم غذایی را به شما معرفی کنیم که باعث شادابی و سلامت پوست شما می شود.

* ماهی حاوی روغنی است که باعث تقویت پوست می شود. در این رژیم، برای ناهار و شام ماهی خورده می شود تا صافی و درخشندگی پوست تامین شود.

* بذر کتان حاوی مقدار زیادی اسید چرب امگا 3 می باشد که برای سلامتی پوست بسیار موثر است. در این رژیم غذایی این ماده را به سیریال صبحانه اضافه می کنند.

* ویتامین A برای حفظ سلامتی پوست ضروری است. در این رژیم از هویج، سیب زمینی شیرین، کدوی زمستانی، کلم بروکلی، اسفناج، و کلم پیچ و همه ی سبزیجاتی که حاوی ویتانمین A هستند استفاده می شود.

* ویتامین E نیز برای سلامتی پوست مفید است. این رژیم حاوی خشکبار، از جمله فندق و بادام می باشد. 

صبحانه

انتخاب اول:

- شوربای آرد جو دوسر که با سرشیر و یک قاشق غذا خوری روغن کتان مخلوط با ذغال اخته درست می شود.

- آب پرتقال

انتخاب دوم:

- سیریال کامل همراه با سرشیر، توت فرنگی و یک قاشق غذاخوری روغن کتان

- آب گریپ فروت

انتخاب سوم

- گرانولا کم چربی مخلوط با یک قاشق غذاخوری روغن کتان و پودر مخلوط میوه، همراه با ماست ساده

- آب گوجه فرنگی به همران لیمو

ناهار

انتخاب اول

- 3 اونس تن مخلوط با یک قاشق مایونز کم چرب، گوجه فرنگی خرد شده، کرفس، هویج و فلفل سبز

- دو فنجان کاهو از قسمت های سبزتر برگ

- یک قطعه نان گندم به همراه دو قاشق چای خوری مارگارین  تهیه شده با روغن زیتون

- یک فنجان سرشیر

انتخاب دوم

- سالاد میگوی کباب شده با سُس ویناگرته

- هویج کوچک

- 6 بیسکوییت

- یک فنجان سرشیر

انتخاب سوم

- بوقلمون

- ½ فنجان سُس سالسا به همراه یم فنجان فلفل زرد، سبز و قرمز

- یک فنجان سرشیر

عصرانه

یکی از این موارد را می توانید انتخاب کنید:

- سیب تازه، پرتقال یا نارنگی

- یک مشت آجیل

-  ½ فنجان آجیل، میوه خشک یا چوب شور

- یک فنجان ماست به همراه ذغال اخته، تمشک یا توت فرنگی

- 6 هویج کوچک

شام

انتخاب اول

- فیله پخته شده

- ½ فنجان برنج قهوه ای

- یک فنجان اسفناج بخارپز شده به همراه آبلیمو، سیر و فلفل

- پودینگ وانیلی، با توت

- چای سبز

انتخاب دوم

- گوشت گاو

- ½ فنجان شربت توت فرنگی

- چای سبز

انتخاب سوم

- گوشت خوک

- ½ فنجان پوره سیبزمینی

- ½ فنجان کلم بروکلی بخارپز شده به همراه روغن زیتون و سیر

- ½ فنجان ماست

- چای سبز

بایدها و نبایدها

بایدها:

*  روزی حداقل 8 لیوان آب بنوشید. می توانید آن را با کمی لیموی تازه طعم دار کنید.

*  حداقل هفته ای سه بار از غذاهای دریای استفاده کنید، چون روغن موجود در ماهی باعث درخشندگی و تقویت پوست می شود.

*  حداقل روزی شش میوه بخورید. (میوه ها را از انواع و رنگ های مختلف انتخاب کنید—گوجه فرنگی قرمز، فلفل سبز، پرتقال)

*  دقت کنید که حتماً 20 تا 30 درصد کالری های رژیم غذاییتان از چربی های سالم مثل روغن زیتون، آوکادو، روغن کانولا  تشکیل شده باشد.

*  هرروز از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید. مهم نیست که هوا چطور باشد یا کجا زندگی کنید.

*  هنگام رفتن بیرون از منزل حتماً ار کلاه های سایبان دار استفاده کنید تا از برخورد مستقیم آفتاب به پوست صورتتان جلوگیری شود.

مدیر بازدید : 23 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

ابهاماتی درباره فراورده های شیر

شیر به عنوان "یک غذای کامل" شناخته می شود و علاوه
بر ایـن بسیـار مـغـذی هـم هسـت. در سـالهای اخیر جمله
"شـیـر گـاو فـقط مخصوص گوساله هاست" به صورت شعار
محکم گروه های مختلف پزشکی درآمـده است. آنها معتقد
هسـتـند کــه شیر چیزی نیست جز یک "سم کشنده." اگر
شـمـا طـرفــدار این گروهک ها هستید و تصور می کنید که
شیر عامل به وجود آمدن بسیاری از بیماری های خطرناک است در این قسمت دعاوی که در مقابل شیر قد علم کرده اند را بیان نموده و به آنها پاسخ داده ایم.

فرضیه: فراورده های لبنی خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش میدهند.

حقایق: اگر شما میزان زیادی شیر و پنیر استفاده می کنید، این احتمال وجود دارد که کلسترول خونتان افزایش پیدا کند. این درست است؛ اما شما هر غذایی که دارای چربی های اشباع شده باشد را مصرف کنید، احتمال افزایش کلسترول خون در آن وجود دارد. مخالفان شیر معتقدند که شیر همان شیر است اما همانطور که می دانید امروزه فراورده های کم چرب و یا بدون چربی آن تولید می شود که کلسترول خون را به میزان زیادی افزایش نمی دهند. در حقیقیت شواهدی وجود دارند که حاکی از آن است که حتی درون شیر مواد و ترکیباتی وجود دارد که می تواند به پایین آوردن کلسترول خون نیز کمک کنند. (البته در شیرهای پرچرب میزان چربی بر روی این مواد غلبه دارد) و از آنجایی که شیر سرشار از کلسیم و منیزیم می باشد به بهبود بیماری فشار خون نیز کمک می کند.

اما مخالفان شیر همواره در نشریه های مختلف مربوط به سلامتی دعاوی را به چاپ می رسانند که گویای این مطلب هستند که حتی انواع کم چرب شیر باز هم خطر بیماری ها و حملات قلبی را افزایش می دهد. اما مقالات آنها اغلب ساده انگارانه و گمراه کننده می باشد. بر اساس تحقیقی که در 32 کشور در مورد مصرف شیر و بروز بیماری های قلبی انجام شده هیچ چیز بر ضد شیر ثابت نشده. دلایل بروز بیماری های قلبی آنقدر گسترده بوده اند که دیگر جایی برای شیر باقی نگذاشتند. همچنین در این تحقیقات مشخص نشده بود که چه نوع شیری ( کم چرب و یا پر چرب) در کشورهای مصرف کننده مورد استفاده قرار می گرفته.

فرضیه: فراورده های لبنی ریسک ابتلا به سرطان تخمدان را افزایش می هند.

حقایق: تحقیقات نشان می دهند که میان لاکتوز ( قند شیر) و گالاکتوز ( یکی دیگر از قندهای موجود در شیر) وسرطان تخمدان ارتباط وجود دارد. این در حالی است که سایرین هیچ گونه اعتقادی به این قضیه ندارند. یکی از تحقیقات معتبری که در ژورنال بیماری های مسری در آمریکا صورت پذیرفته، این ادعا را به طور کلی رد می کند. به این معنا که ثابت شده است خانم های با سرطان تخمدان مقدار بیشتر و یا کمتری را نسبت به همنوعان سالم خود مصرف نمی کردند.

فرضیه: فراورده های لبنی به طور کلی ریسک ابتلا به سرطان را افزایش می دهند.

حقایق: مشکل از شیر نیست بلکه به خاطر کل مقدار چربی مصرفی بدن می باشد. برای نمونه، میزان زیاد چربی ریسک ابتلا به سرطان روده و ریه را افزایش می دهد. اما برخی مطالعات نشان می دهند که شیرهای کم چرب می توانند به نوعی ریسک ابتلا به سرطان ریه را کاهش دهند. در حقیقت آزمایشاتی که بر روی حیوانات انجام شده نشان داده اند که ترکیبات شیر می توانند رشد سرطان را متوقف کنند. به علاوه شواهدی بر این اساس که شیر ریسک ابتلا به سرطان روده را نیز کاهش می دهد، وجود دارد. کلسیم و ویتامین  D که در شیر وجود دارد از روده در برابر بیماری ها محافظت می کند.

فرضیه: فراورده های لبنی ریسک ابتلا به دیابت در سنین پایین را افزایش می دهند.

حقایق: این یکی از وحشتاناکترین دعاوی بود که چند سال پیش از طرف گروهی از پزشگان مخالف شیر، بیان شد. مرحوم دکتر "بنجامین سپاک" نیز جزئی از آنها بود.  آنها در حقیقت مخالف مصرف هر گونه محصولاتی که از حیوانات بدست می آید، بودند. این حقیقت دارد که در تحقیقی که در سال 1992 به پایان رسید تثبیت شده بود که پروتیین مخصوصی که در شیر گاو وجود دارد مستقیما باعث واکنش غیر طبیعی کودکان به طور ژنتیکی شده و نوعی سلول های انسولین ساز در آنها شروع به تکثیر می کند. اما تحقیقات وسیع تر در این زمینه هیچ گونه ارتباطی را بین دیابت در کودکی و شیر ثابت نکردند. تنها ثابت شد بچه هایی که از شیر مادر تغذیه می کنند ریسک کمتری در ابتلا به دیابت دارند. هیچ مقام رسمی اعلام نکرده بود که چنین کودکانی به هیچ وجه از لبنیات و یا شیر گاو استفاده نمی کرده اند.

فرضیه: شیر باعث ایجاد خلط در گلو می شود.

حقایق: شواهد علمی اظهار می دارند: خیر، اینگونه نیست. این تصور غلط به این دلیل ایجاد شده که پس از مصرف شیر، به دلیل جنس خاص آن در دهان باقی مانده و کل سطح داخلی آنرا می پوشاند. در تحقیقی که در استرالیا انجام شد به تعدادی از افرادی که معتقد بودند شیر باعث ایجاد خلط می شود، مقداری شیر کاکائو و یا شیر سویا داده شد، البته بدون اینکه خودشان متوجه شوند. کسانی که شیر خالص خورده بودند اظهار می داشتند که دهان آنها لزج شده و خلط در گلویشان به وجود آمده، اما آن عده دیگر که شیر سویا و یا انواع مشابه آنرا مصرف کرده بودند نیز چنین ادعایی داشتند؛ بنابراین ما نمی توانیم با این روش شیر گاو را تحریم کنیم و به سرزنش آن بپردازیم. اگر احساسی که بعد از خوردن شیر در دهانتان ایجاد می شود را دوست ندارید و یا تصور می کنید که آب دهانتان آنقدر سنگین می شود که قورت دادن آن برایتان مشکل است، بنابراین تمام این عوامل دلایل دیگری هستند که از شیر کم چرب یا بدون چربی استفاده کنید.

فرضیه: فراورده های لبنی در حقیقت ریسک ابتلا به پوکی استخوان را افزایش میدهند.

حقایق: این تصور اشتباه در بسیاری از کشورها نظیر چین که تا حدود زیادی از سبزیجات تازه استفاده می کنند و به ندرت از فراورده های لبنی بهره می برند و به طور عادی پوکی استخوان در بین ساکنان آن وجود ندارد، بیان می شود. البته در این مطالعات تضادهایی هم دیده شده است:  بسیاری از بررسی ها نشان داده اند که مصرف کلسیم زیاد (به ویژه از طریق لبنیات آنهم در دوران جوانی) باعث ساخته شدن استخوان های محکم می شود، اما برخی آزمایشات هم وجود دارند که نشان میدهند فراورده های لبنی و یا مصرف کلسیم به هیچ وجه از شکسته شدن استخوان های لگن جلوگیری نمی کنند. یکی از دلایل شاید این باشد که شیر سرشار از پروتیین است که پروتیین خود باعث می شود تا کلسیم بیشتری  ( کلسیوم در بدن نقش مهمی را در متراکم شدن بافت های استخوانی بازی می کند) از طریق ادرار دفع شود. البته کلسیمی که در شیر وجود دارد خیلی بیشتر از آن است که پروتیین بتواند بر آن غلبه کند. عوامل وراثتی نیز تاثیر چشم گیری بر روی این مطلب می گذارند. اکثر محققین همچنان  مصرف لبنیات را به تمام افراد توصیه می کنند. ( البته به همراه تمرینات ورزشی و در صورت لزوم مکمل های حاوی کلسیم) و آنرا به عنوان بهترین راه در جلوگیری از پوکی استخوان معرفی می کنند.

فرضیه: افرادی که در هضم لاکتوز مشکل دارند، می توانند لبنیات مصرف نکنند.

حقایق: بسیاری از افراد تصور می کنند که به هیچ وجه نمی توانند لاکتوز ( قند شیر) را هضم کنند. آنها نمی دانند که نفخ شکم و ناراحتی های معده ای تنها به دلیل لاکتوز موجود در شیر نمی باشد. البته باید توجه داشت که دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که کسانیکه به هیچ وجه نمی توانند لاکتوز را تحمل کنند به راحتی می توانند روزی 1 تا 2 فنجان شیر در بین وعده های غذایی خود میل کنند. البته اگر این افراد باز هم با مشکل برخورد کردند می توانند از انواع شیرهای کم لاکتوزی که امروزه در بازارها به وفور یافت می شود، استفاده کنند.

راه شیری
شیر و سایر فراورده های لبنی سرشار از کلسیم می باشند و نه تنها می توانند استخوان های شما را در سلامت کامل نگاه دارند، بلکه می توانند از فشار خون، بیماری های قلبی، سرطان روده و حتی دیابت نیز جلوگیری کنند. آنها همچنین یکی از منابع مهم سایر مواد مغذی نظیر ریبو فلاوین، ویتامین A , D و چند ماده معدنی دیگر نیز می باشند. شیر و سایر محصولاتی که از آن بدست می ایند به طور قطع دارای مقادیر فراوانی چربی هم می باشند، به همین دلیل است که کودکان بالای دو سال و بزرگسالان بلید از شیرها و ماست های کم چرب (1%) یا بدون چربی استفاده کنند.

مدیر بازدید : 16 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

چگونگی حفظ رژیم غذایی

بسـیـاری از رژیـم هـای مـعـجـزه آسـایـی کـه هـر روزه مـعـرفی
میـشـوند هیچ گاه نمی توانند تاثیرات پایداری را در امر لاغری،
بر روی فرد ایجاد کنند. بـهـمین دلیل بهتر است که آداب غذایی
خود را در طول زمان تغییر دهید و انتخابـهـای غـذایی خود را بر
اساس مدارک علمی و نه برپایه قهرمانان امور تغذیه، برگزینید.

بالاخره تابستان نیز از راه می رسد و بیشتر افراد دوست دارند
که اندام های زیبایی داشته باشند. مصرف غذاهای سالم و کنترل رژیم غذایی به شما این اجازه را می دهد که اندام جذاب خود را برای کنار دریا آماده نگه دارید. در این قسمت 3 راه متفاوت برای نگه داشتن یک رژیم غذایی سالم را شرح می دهیم.

غذاهای متنوع میل کنید
استفاده از انواع و اقسام مختلف غذاها فواید بسیار زیادی را در بر دارد. پیش از هر چیز شما می توانید مطمئن باشید که تمام ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را مصرف نموده اید، همچنین از این راه مواد مورد نیاز بدن برای مقابله با بیماری های متفاوت نیز را به آن رسانده اید.

به عنوان مثال زمانی که از میوه های مختلف استفاده می کنید، مواد مورد نیاز بدن را به طور کامل جذب خواهید کرد. زمانی که یک سیب را گاز می زنید میزان معینی فلاونوئید (ترکیباتی که برای عملکرد و شاداب نگه داشتن قلب مفید هستند) را به آن می رسانید. با توجه به خواص بیشماری که در میوه ها یافت می شود، پرتقال نیز یکی دیگر از میوه هایی است که بسیار مغذی بوده و دارای فواید بسیار زیادی می باشد.

پرتقال حاوی ویتامین C ، نوعی فیبرهای مخصوص و مقداری فلاونوئید می باشد که روی هم رفته از ابتلا به انواع خاصی از سرطان ها جلوگیری می کند. از سوی دیگر موز نیز به عنوان منبع خوبی برای پروتئین به شمار می رود. انگور، انبه، و میوه های خانواده توت (توت فرنگی، شاتوت و …) فواید بیشماری را دارا هستند.

خوردن انواع میوه ها یکی از راه هایی است که شما با به کار گیری آن در یک رژیم غذایی سالم می توانید مواد مورد نیاز بدن را به آن برسانید. استفاده از تنوع و مصرف مواد خوراکی متفاوت یکی از مهمترین راه های حفظ تندرستی است.

سعی کنید به جای غذاهایی که در کره و یا روغن سرخ می شوند، از غذاهای تازه استفاده کنید. به عنوان مثال سعی کنید اسفناج و سایر سبزیجات را به صورت سالاد مصرف کنید. در این سبزی های سبز پر رنگ میزان زیادی کارتوتنوئید وجود دارد که از ایجاد آب سیاه چشم (یکی از مهمترین دلایل ایجاد کوری در میانسالی) جلوگیری میکند.

غذاهی واقعی بخورید نه اینکه صرفا چیزی خورده باشید
دانشمندان و محققان در سراسر جهان در حال بررسی انواع مختلف غذاها و تاثیر آنها بر روی زندگی و سلامت افراد می باشند. آنها مکمل های غذایی بیشماری را وارد بازارهای جهانی می کنند اما باز هم معتقد هستند که این محصولات به هیچ وجه نمی توانند جای مواد غذایی که در طبیعت یافت می شوند را بگیرند. این مواد میتوانند کمبود ویتامین و پروتئین را در بدن جبران کنند اما نکته این جاست که فقط در صورتی جواب می دهند که شما آنها را به همراه مخلوطی از غذاهای موجود در طبیعت استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

مثلا هنگامیکه شما از یک مکمل غذایی گیاهی استفاده می کنید، شاید تا حدودی از ویتامین هایی که برای نمونه در "بروکلی" وجود دارد را به بدن خود رسانده باشید اما به طور قطع هیچ گاه نمی توانید تمام خواص بروکلی به ویژه فواید ضد سرطان بودن آنرا دریافت کنید.

خوردن غذاهای طبیعی حتی برای آندسته از افرادی که ورزش می کنند و می خواهند بدن های تنومندی را برای خود درست کنند ضروری است. هیچ چیز جای مرغ و ماهی واقعی را نمیگیرد حتی محلولهای های مملو از پروتئین. به همین دلیل بهتر است به یک رژیم غذایی متعادل بچسبید و اگر به کمبود یکی از مواد معدنی و یا ویتامین ها مبتلا شدید آنگاه از مکمل ها کمک بگیرید.

تمرین در کنترل میزان غذای مصرفی
برای سالم ماندن کنترل میزان غذایی که مصرف می کنید جزء یکی از عوامل مهم به شمار می رود. سعی نکنید به خاطر صرفه جویی در هزینه ها، خودتان را چاق کنید. یکی از کارهایی که امروزه خیلی رواج پیدا کرده این است که اگر بسته های غذایی بزرگتری را خریداری کنید هزینه کمتری باید در قبال آنها پرداخت نمایید. برای مثال یک شیشه نوشابه برای دادن وزن اضافه به یک خانواده 4 نفره به اندازه کافی زیان آور میباشد. یک پرس غذای کامل آنقدر زیاد است که شما بتوانید مادر، پدر و کل همسایه هایتان را سیر کنید.

بهترین راه برای کنترل میزان مصرف این است که کم بخورید اما وعده های غذایی تان را افزایش دهید. میزان غذایی را که می خواهید مصرف کنید را از قبل معین کرده و مطمئن شوید که هر 3 ساعت یکبار میان وعده سالمی می خورید. این کار سبب میشود که شما آنقدر گرسنه نباشید که مجبور شوید پیش از رفتن به رخت خواب یک وعده کامل و حجیم غذایی مصرف کنید. انجام این کار در دراز مدت باعث می شود که میل شما به خوردن غذاهای ناسالم نیز رفته رفته از بین برود.

خوشبختانه نکاتی را که در این قسمت برای شما ذکر کردیم کمک می کنند که شما بتوانید از یک رژیم غذایی سالم پیروی کرده و در عین حال از غذاهایی که می خورید لذت نیز ببرید. به خاطر بسپارید که باید تعادل را در مصرف مواد مورد نیاز بدن برقرار سازید. به ذائقه خود اهمیت دهید، ورزش کنید و بدن خود را به فعالیت وادارید. .

مدیر بازدید : 48 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

عکس های سریال دیلا خانم

معرفی بازیگران سریال دیلا خانم

ارکان پتکایا در نقش رضا سلام اوغلو

ارکان پتکایا در نقش رضا سلام اوغلو

 

هتیک سندیل در نقش دیلا بارازاغلو

هتیک سندیل در نقش دیلا بارازاغلو

انگین سنکان در نقش سعید بارازاغلو

انگین سنکان در نقش سعید بارازاغلو

نسیب مملی در نقش آذر بارازاغلو

نسیب مملی در نقش آذر بارازاغلو

علی دوزن کالکار در نقش Canip

علی دوزن کالکار در نقش Canip

یونکا سوهر در نقش سلطان بارازاغلو

یونکا سوهر در نقش سلطان بارازاغلو

اوکتای گورسوی در نقش متین

اوکتای گورسوی در نقش متین

اوزلم توکاسلان در نقش هیریه

اوزلم توکاسلان در نقش هیریه

یسیم گول اکسار در نقش ارن

یسیم گول اکسار در نقش ارن

حسین سویسالان در نقش حیدر

حسین سویسالان در نقش حیدر

آیفر دونمز در نقش فاطمه

آیفر دونمز در نقش فاطمه

آسومان بورا در نقش گوربت

آسومان بورا در نقش گوربت

اژه اوزدیکیسی در نقش هولیا

اژه اوزدیکیسی در نقش هولیا

ستاره اکباس در نقش یاسمین

ستاره اکباس در نقش یاسمین

گوزین الکان در نقش مروه

گوزین الکان در نقش مروه

کان نرگیس در نقش احسان

کان نرگیس در نقش احسان

مدیر بازدید : 49 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

 

عکس های جالب ، وقتی ندونی با موهات چکار کنی


عکس های جالب ، وقتی ندونی با موهات چکار کنی
عکس هایی از ریش های پر از وسایل منتشر کرده بودیم. ولی ظاهرا بجز ریش چیز های دیگری هم برای گذاشتن وسایل یافت میشوند. احمد الابی عکاس مصری عکس هایی از خودش در شبکه اجتماعی اینستا گرام منتشرکرده که موهایش را پر از وسیله نشان میدهد. استفاده کردن او از وسایل رنگارنگ و جذاب برای کودکان ظاهری شاد به این عکس ها بخشیده است.
 

عکس های جالب ، وقتی ندونی با موهات چکار کنی

عکس های جالب ، وقتی ندونی با موهات چکار کنی

عکس های جالب ، وقتی ندونی با موهات چکار کنی
عکس های جالب ، وقتی ندونی با موهات چکار کنی

عکس های جالب ، وقتی ندونی با موهات چکار کنی

عکس های جالب ، وقتی ندونی با موهات چکار کنی

عکس های جالب ، وقتی ندونی با موهات چکار کنی

عکس های جالب ، وقتی ندونی با موهات چکار کنی

عکس های جالب ، وقتی ندونی با موهات چکار کنی

عکس های جالب ، وقتی ندونی با موهات چکار کنی

 
مدیر بازدید : 45 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

 

عکسهای دختر ناز و خوشگل خارجی


عکسهای دختر ناز و خوشگل خارجی
عکسهای دختر ناز و خوشگل خارجی

عکس های دختر ناز و خوشگل خارجی

عکسهای دختر ناز و خوشگل خارجی

تصاویر دختر ناز و خوشگل خارجی

عکسهای دختر ناز و خوشگل خارجی

عکس دختر زیبا

عکسهای دختر ناز و خوشگل خارجی

عکس دختر ناز و خوشگل

عکسهای دختر ناز و خوشگل خارجی

عکسهای دختر زیبای خارجی

عکسهای دختر ناز و خوشگل خارجی

عکسهای دختران زیبا

عکسهای دختر ناز و خوشگل خارجی

عکسهای دختر

عکسهای دختر ناز و خوشگل خارجی

عکسهای دختر خوشگل

عکسهای دختر ناز و خوشگل خارجی

زیباترین دختر

عکسهای دختر ناز و خوشگل خارجی

جذاب ترین دختر خارجی

عکسهای دختر ناز و خوشگل خارجی

عکس زیباترین دختر جهان

عکسهای دختر ناز و خوشگل خارجی

عکس زیباترین دختر دنیا

عکسهای دختر ناز و خوشگل خارجی

عکسهای دختر ناز

عکسهای دختر ناز و خوشگل خارجی

عکسهای دختر ناز و خوشگل خارجی

عکس دختر خوشگل خارجی

عکسهای دختر ناز و خوشگل خارجی

عکس دختر خارجی زیبا

عکسهای دختر ناز و خوشگل خارجی

 

مدیر بازدید : 23 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

 

عکس های جذاب ترین و خوشتیپ ترین پسران ایران


عکس های جذاب ترین و خوشتیپ ترین پسران ایران
جذاب ترین و خوشتیپ ترین پسران ایران به انتخاب كاربران فیس بوک
 
 
تصاویر جذاب ترین و خوشتیپ ترین پسران ایران
 
عکس های جذاب ترین و خوشتیپ ترین پسران ایران
 
زیباترین و خوشتیپ ترین پسران ایران
 
عکس های جذاب ترین و خوشتیپ ترین پسران ایران
 
جذاب ترین و خوشتیپ ترین مردان ایران
 
عکس های جذاب ترین و خوشتیپ ترین پسران ایران
 
عکس های جذاب ترین و خوشتیپ ترین پسران ایران
مدیر بازدید : 26 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

 

عکس هایی از انرژی و شادی این مادربزرگ روی ترن هوایی


عکس هایی از انرژی و شادی این مادربزرگ روی ترن هوایی
خانم ری آ اهل هلند برای غلبه بر ترس ناشی از پرواز تصمیم عجیبی گرفت.ری آ وان دن براند برای اولین بار سوار ترن هوایی شده تا ترس خود را از ارتفاع رفع کند. ترن هوایی که وی سوار شد 180 درجه هم می چرخید و مطابق تصاویر نه تنها باعث ترس و وحشت وی نشد، بلکه سرگرمی کاملی را برایش رقم زد. دختر وی دایزی که جلوی وی نشسته و دوربین را نگه داشته بود گفت باورکردنی نیست که نه تنها ترس مادرش ریخته شده بلکه شجاع نیز شده است! خانم ری آ سرانجام هنگام پرواز کنار بانویی دیگر (آن برناردس) که وی نیز برای اولین بار سوار هواپیما می نشست، قرار گرفت و از تجربیات یکدیگردر طول سفر به هم گفتند.خانم برناردس نیز قبل از پرواز داخل یک شبیه ساز قرار گرفته بود تا ترس اش بریزد.

عکس هایی از انرژی و شادی این مادربزرگ روی ترن هوایی

عکس هایی از انرژی و شادی این مادربزرگ روی ترن هوایی

عکس هایی از انرژی و شادی این مادربزرگ روی ترن هوایی

عکس هایی از انرژی و شادی این مادربزرگ روی ترن هوایی

عکس هایی از انرژی و شادی این مادربزرگ روی ترن هوایی

عکس هایی از انرژی و شادی این مادربزرگ روی ترن هوایی

عکس هایی از انرژی و شادی این مادربزرگ روی ترن هوایی

عکس هایی از انرژی و شادی این مادربزرگ روی ترن هوایی

عکس هایی از انرژی و شادی این مادربزرگ روی ترن هوایی

عکس هایی از انرژی و شادی این مادربزرگ روی ترن هوایی

عکس هایی از انرژی و شادی این مادربزرگ روی ترن هوایی

عکس هایی از انرژی و شادی این مادربزرگ روی ترن هوایی

 
مدیر بازدید : 18 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

عکس های دیدنی از مسابقه سبیل در تهران

عکس های دیدنی از مسابقه سبیل در تهران
حدود 300 نفر در «سیبیل‌واره‌ای» با عنوان «سیبیل به کی بیشتر میاد؟» در تهران شرکت کردند و «خوش سیبیل‌ترین‌ها» انتخاب شدند.یکی از مدیران گروه «موسیلی و گلابتون» که این مسابقه را برگزار کرده است درباره چگونگی شکل‌گیری ایده این مسابقه می‌گوید: «از حدود یک سال پیش از خریداران این سبیل‌ها عکس می‌گرفتم. یکی از دوستانم عکس‌ها را دید و پیشنهاد برگزاری این مسابقه را داد.»یکی از شرکت‌کنندگان این دور مسابقه با بیش از ۷۰۰ لایک به انتخاب شرکت‌کنندگان اول شد.

مدیر گروه «موسیلی و گلابتون» می‌گوید: این‌گونه شد که صفحه‌ای در فیس‌بوک باز کردم، جایزه کمی در حد ۱۰۰ هزار تومان هم تعیین کردیم. قوانین شرکت در مسابقه را هم آزاد گذاشتیم.»شرکت‌کنندگان در این «سیبیل‌واره»، از بین ۷ نوع سبیل، بر اساس این‌که چه نوع سبیلی بیشتر به آن‌ها می‌آید‌، می‌توانستند سبیل خود را انتخاب کنند. آیا این ۷ نوع سبیل اسمی هم دارند؟ مدیر گروه «موسیلی و گلابتون» پاسخ می‌دهد: «سیبیلو، سیبیلوست. برای این ۷ نوع سیبیل اسم انتخاب نکرده‌ایم.»مدیر گروه «موسیلی و گلابتون» می‌گوید: «البته خیلی‌ها هم می‌خواستند در مسابقه شرکت کنند ولی به سیبیل‌ها دسترسی نداشتند.

 

 

عکس های دیدنی از مسابقه سبیل در تهران

عکس های دیدنی از مسابقه سبیل در تهران

عکس های دیدنی از مسابقه سبیل در تهران

عکس های دیدنی از مسابقه سبیل در تهران

عکس های دیدنی از مسابقه سبیل در تهران

عکس های دیدنی از مسابقه سبیل در تهران

 

مدیر بازدید : 11 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

چگونگی چهره خوانی
انواع فال و طالع بینی
چگونگی چهره خوانی

چهره خوانی : چـهره خـوانـی به این مـعـنـا است که شما فـقــط با با نگاه کردن به صورت اشخاص پی بـه خـصـوصـیات اخلاقی و شخصیتی او ببرید.

چـهره خـوانـی توسـط مردم در اعصار مختلف انجام شده است و شـناخـتـن افراد تنها از روی خصوصـیات ظـاهـری آنها مساله بسیار جالبی است ، نـکات ظـریف و دقیـق وپیچیدگی های بسیاری در علـم چـهـره خـوانـی وجـود دارد ولی من در اینجا به بیان نکات اصلی تر و مهمتر آن بسنده میکنم.

بشر در طول قرون متمادی سعی نموده تا با پیوند زدن خصـیصـه هـای صـورت افـراد بـه ویژگیهای شخصیتی، متوجه افکار و درون دیگران شود ، با گـذشـت سـالها علم چهره شناسی نیز گسترش یافته و به شاخه های مختلف تقسیم میشود.

نمونه هایی از علوم چهره خوانی عبارتند از : متوپوسکپی : علم پی بردن به درون آدمی از روی خطوط روی پیشانی ؛ فرنولوژی : علم جمجمه خوانی و مطالعه طرز تشکیل جمجمه  ؛ فیزیـوگـنومی یا عـلم چـهره شـنـاسی ، موضوعی است که به آن خواهیم پرداخت ؛ این علم به ما می آموزد که چگونه از روی چهره افراد پی به شخصیت آنها ببریم.

امروزه دانشمندان به چنین علومـی ، شـبـه علـوم اطـلاق کرده و بـهای زیـادی بــه آن نمیدهند و هـمانند عـلومی مانـنـد طالع بـینی به آنها مینگرند یعنی علوم اثبات نشده ولی بیضرر ! با این وجود هنوز بسیاری از مردم چهره خوانی را راهی مطمئن برای قضاوت در مورد افراد میدانند.

چیزی که اهمیت دارد این اسـت کـه چـهره را بصورت کامل و دقیق مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و تا رسیدن به همه حقایق از قضاوتهـای شـتابزده اجتناب کنید ؛ زیرا اثر مثبت یک قسمت از چهره میتواند اثر منفی قسمت دیگر را خنثی نماید.

بررسی فرم و شکل صورت
صورت دراز و کشیده : افرادی که دارای چنین صورتی هستند عموما" دارای صـبر و تحمل زیاد بوده و توانایی حل مشکلات در آنها بیشتر است ؛ جـذابـیـت و خوش ترکیب بودن افراد با چنین صورتی نشانگر این است که آنها معمولا کارهای خـود را نـیـمـه تمام رها نکرده و عادت به انجام امور بطور کامل دارند.

صورت گرد : این شکل دلالت بر امیدواری و زنده دلی و انرژی دارد و اینگونه افراد میتـوانند اتاقی دلگیر و ساکت را به بمبی از خنده و شادی تبدیل کنند.

صورت پهن : اینگونه اشخاص بردبار و مهربان بوده و معمولا افراد روشنفکری میباشند.

صورت چهارگوش : اینگونه اشخاص طرفدار استقلال فردی و فردگرایی اند ، انها سخت کوشند و بـرای دسـتـیـابی بـه آرزوها تلاش میکنند ، زیرکی و فعال بودن از ویژگیهای این افراد محسوب میشود.

بررسی شکل پیشانی
پیشانی صاف : کسانیکه که دارای خطوط در پیشانی نیستـنـد افـرادی اندیشمند و همیشه در حال تفکر میباشند و در تصمیم گیریها سریع و منطقی عمل مینمایند.

پیشانی چروکیده : وجود خطوط در سطح پیشانی نشان میدهد که ایـن افراد به سرعت هیجان زده و احساساتی شده و سریع آشفته و پریشان حال میگردند.

بررسی فرم چشم ها
رمانها، داستانها و اشعار بسیار زیادی در مورد چشم و ارتباط آن با خصوصیات روحی و روانی انسان نوشته شده است ؛ چشمها هیچ گاه دروغ نمیگویند و  بیانگر احساس درونی و واقعی ما میباشند.

اضطراب : اگر بین عنبیه و پـلک پـایینی هـر دو چشم مـقداری سفیدی وجود داشت، آن شخص انسانی مضطرب و نگران است.

تندخویی : اگر بالای عنبـیه بخشی سفید رنگ وجود داشت علاوه بر استرس نشان گر تندخویی و پرخاشگری در فرد است.

روان پریشی : چنـانچه دور تا دور عنبیه را سفیدی فرا گرفته باشد و چسم در وسط قرار گیرد نشانگر عدم تعادل و پایداری روحی و روانی فرد خواهد بود.

شادی : وجـود خـطوط کـوچـک در خـارج از چـشم ها حاکی از خنده رویی و شاد بودن فرد میباشد.

بررسی شکل ابروها
ابرو صاف : صافی و مستقیمی ابروها نشانگر اندیشه ، تفکر و ایده گرایی فرد میباشد.

ابرو کمانی : افرادی که دارای ابروهای خمیده و کمانی هسـتند از حـکایـت ها و داسـتـانـهـای واقعی لذت میبرند و افرادی مهربانند.

ابرو باریک : اینگونه افراد معمولا دارای اعتماد به نفس اندکی میباشند بخصوص اگر ابـروی آنها بجز باریکی، بالا و گرد نیز باشد.

ابرو پیوسته : پیوستگی ابروها نشانگر این است که فرد دائما" در حال تفکر و اندیشـه بـوده و ایده های جالبی در سر دارد.

بررسی پلک ها ، پشت چشم
پشت چشم یا پلک کوچک : اگر فاصـله بـین بالای پلک و مژه کم باشد بیانگر اسـتقلال فرد میباشد و اینکه آن فرد حتی ممکن است بصورت ارادی خودش را به دیگران نزدیک نکند.

پشت چشم یا پلک بلند : بلند بودن پلک دلالت بر وابستگی شدید فرد به دیگران و نزدیکان دارد.

بررسی فرم بینی
بینی کوچک : گفته میشود اشـخاصی که بـیـنی کـوچـک دارنـد ذاتـا" افـرادی ضعیف و اغلب غیرقابل اتکاء بوده و در تصمیم هایشان استوار و ثابت قدم نمیباشند.

بینی بزرگ : بزرگی بینی نشانه ابتکار و عزم و اراده میباشد و یک شـخصـیت استوار و قـوی که اثرش را در همه جا برجای خواهد گذاشت.

بینی تیز : تیز بودن نوک بینی نشانگر این است که فرد خود را مقید به رعـایـت آداب و رسـوم ندانسته و با اطرافیان براحتی برخورد میکند ؛ ایـنگونه افراد خـود را بـاور داشـتـه و بی باکانه و متهورانه خود را به دیگران نزدیک میکنند.

بینی عقابی : خودخواهی، دودلی و حساس بودن از جمله ویژگی های کسانی است که دارای چنین بینی میباشند.

بررسی فرم گوش ها
گوش کوچک : کوچکی گوش نشانه تزلزل و احساس نا امنـی در افـراد اسـت ، هر چند اینگونه افراد میدانند که چه میخواهند و معمولا" سخت کوش و کاری هستند.

گوش بزرگ و دراز : این قبیل افراد معمـولا انـعـطاف پـذیـر نـبـوده و به سـختی آرام و بی خیال میشوند.

گوش پرمو : افرادی که دارای گوشهایی پرمو هـستند مـعـمـولا وسـواسـی و نـکـته بین بوده و وقت زیادی را برای چیزهای بی اهمیت تلف میکنند.

بررسی فرم گونه ها
گونه برجسته : برجسـتـگی گـونه نشـانگر قـدرت، انـرژی و اعـتماد بنفس است و کسانی که دارای گـونه بـرجسته اند تمایل بیشتری برای پذیرفتن اشتباهات دیگران دارند.

گونه گود : علاوه بر جذابیت و زیبایی دلیلی بر خوش مشربی و سازگاری فرد میباشد.
 
بررسی فرم چانه و فک
فک چهارگوش : افـراد با فـک چـهار گـوش انـسانهای تـسخیر ناپذیر و سرکش میباشند و توانایی تبدیل رویاهایشان به واقعیت را دارند.

چانه برآمده : اینگونه افراد، اشـخاصی خودستـا بوده و تصـور میکنند هیچ چیزی جز خود آنها اهمیت ندارد و جز خودشان حرف کس دیگری را قبول نداشته و خود را عقل کل میدانند.

بررسی فرم لب ها
لب قلوه ای : لب های قلوه ای علاوه بر زیباتر نمودن صورت نشانه بخشش و گشاده دستی میباشد و معمولا اینگونه افراد تمایل دارند در مورد خودشان صحبت و گفتگو کنند

لب نازک : نازک بودن لب بیانگر خویشتن گرایی ذاتی در اشخاص است و این افراد به نسبت دیگران احساسات کمتری از خود نشان میدهند.

لب بالایی نازک و لب پایینی قلوه ای : نشانه این است که فردی متـقـاعد کنـنـده و مـجاب کننده میباشد.

مدیر بازدید : 16 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

تعبیر خاک کوزه گری
انواع فال و طالع بینی

آنلی بیتون :

دیدن خاک کوزه گری در خواب ، نشانه آن است کهگ فقر و بدبختی شما را مشوش و پریشان خواهد ساخت . اگر دختری خواب ببیند با نامزدش روی خاک کوزه گری راه می رود ، علامت آن است که برای به دست آوردن منفعت و پول بیشتر دوست خود را ترک می گوید .

مدیر بازدید : 26 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

تعبیر خاک انداز
مجموعه : انواع فال و طالع بینی
تعبیر خاک انداز

آنلی بیتون :

۱ـ دیدن خاک انداز در خواب ، نشانه آن است که وظیفه ای دشوار اما دلپذیر را به عهده خواهید گرفت .

۲ـ دیدن خاک انداز شکسته در خواب ، نشانه آن است که آرزوها و خواسته هایتان بی پاسخ خواهد ماند

مدیر بازدید : 19 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

تعبیر خاشاک
انواع فال و طالع بینی
تعبیر خاشاک

محمد ابن سیرین بصری:

خاشاک درخواب مال و نعمت است مردم عامه را.

اگر بیند در خانه وی خاشاک بسیار است یا او در میان خاشاک مقیم گردید، دلیل که بر قدر آن وی را مال و نعمت رسد.

اگر بیند خاشاک را باد ببرد یا آتش بسوخت، دلیل که پادشاه مال او بستاند.

اگر بیند که خاشاک در تنور یا در زیر دیگ می سوخت، دلیل که مال خویش را هزینه کند.

اب‍راه‍ی‍م‌ ب‍ن‌ ع‍ب‍دال‍ل‍ه‌ ک‍رم‍ان‍ی :

اگر بیند از صحرا خاشاک می آورد و به خانه می برد، دلیل است به قدر آن او را از سفر مال حاصل گردد.

اگر بیند در شهری یا کوچه ای باد خاشاک می آورد، دلیل که آن موضع را به قدر آن از پادشاه خیر و منفعت رسد.

مدیر بازدید : 19 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

تعبیر خارش
انواع فال و طالع بینی
تعبیر خارش

امام صادق علیه السلام:

اگر در خواب ببیند که از خارش تن به او رنج و گزند مى رسید، از خویشان و بستگان به او زحمت و اذیت مى رسد..

اگر ببیند از خارش تن آزارى به او نرسید، از ناحیه خویشان و بستگان به او زحمت و آزارى نمى رسد.

محمد ابن سیرین بصری:

اگر کسی بیند او را خارش تن پدید آمد، دلیل که طلب خویشان کند و از ایشان غم واندوه بیند.

اب‍راه‍ی‍م‌ ب‍ن‌ ع‍ب‍دال‍ل‍ه‌ ک‍رم‍ان‍ی :

خارش تن، دلیل است بر بازجستن احوال خویشان.

در سر زمین رویاها آمده:

محلی از بدن شما می خارد : ترس و اضطراب شما نباید از عمق وجودتان باشد .

یک خارش خیلی شدید : ظهور غیره منتظره دوستان

بچه ها خودشان را می خارانند : جدائی از یک دوست توام با غمگینی

بر اثر خارش بدن شما زخم شده : زنها باعث دردسر شما خواهند شد .

دوستان از خارش رنج می برند : موقعیت فعلی شما بسیار لذتبخش است .

خالد بن علی بن محد العنبری :

هر کس در خواب ببیند که خود را میخاراند، از احوال خویشان و بستگان جویا میشود، به دیدار آنها میرود و به خاطر آنها خسته میشود.

مدیر بازدید : 12 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

فال روزانه 15 / 04 / 1393

فروردین

امروز باید در برابر رویدادها تفکر عمیق تری داشته باشید. هر مساله ای که روی می دهد باید به درستی و با فکر باز در مورد آن تصمیم گیری و آن را برطرف کنید. از یک طرف می خواهید کارهای خود را با انرژی بسیار پیش ببرید و از طرف دیگر عصبی و نگران هستید و بدون هیچ استراتژی درستی کارها را انجام می دهید. بهتر است به جای اینکه تنهایی کارها را پیش ببرید از دیگران و ایده ها و نظرهای آنها نیز کمک بگیرید. در مورد مسایل احساسی نیز بسیار دوست دارید برای آینده خود تصمیم گیری کنید. اما به جای آن بهتر است روی هماهنگی و تفاهم بیشتر با شریک عاطفی خود تمرکز کنید. اگر مجرد هستید، امروز برای آشنایی با فرد جدید فرصت خوبی است. انرژی ها شما را با فرد مناسبی آشنا می کنند.


اردیبشهت

امروز می توانید با انرژی بسیار در هر محفلی بدرخشید. البته تغذیه سالم را نیز در دستور کار خود قرار دهید. برای این منظور شاید به فروشگاه میوه و سبزیجات سالم بروید و سبد خود را از انواع مواد ارگانیک پر کنید. اگر خودتان باغچه دارید نیز احتمالا بیشتر زمان خود را در کشت و باغبانی سپری خواهید کرد. اگر در مسایل عاطفی خود برنامه ریزی خاصی دارید یا تصمیم گیری مهمی انجام داده اید، امروز نمی توانید آن را تغییر دهید. شاید بهتر باشد هر دو با هم در مورد علایق و تصمیماتتان حرف بزنید و رابطه خود را بهبود ببخشید.

خرداد

حس خلاقیت شما امروز بسیار بالا است. می توانید ایده های بسیار خوبی داشته باشید. آنها را یادداشت کنید تا در زمانی مناسب از آنها استفاده کنید. حتی شاید همین امروز برای خرید ابزار لازم برای اجرای کردن تفکرات خود بیرون بروید. البته از نظر روحی کمی حساس و زودرنج خواهید بود. اما خیلی سخت نگیرید و بگذارید انرژی های امروز بگذرند. در مورد مسایل عاشقانه، احساس بسیار خوبی خواهید داشت. اما این را بدانید برای اینکه رابطه خوبی با شریک عاطفی خود داشته باشید، ابتدا باید خودتان و نیازهای خود را با درستی بشناسید. برای اینکه روحیه بهتر و فکر باز داشته باشید باشگاه بروید و ورزش را به برنامه دایمی خود تبدیل کنید.

تیر

امروز احتمال دارد با دوستان یا همکاران خود دورهمی داشته باشید و در مورد موضوع مشخصی با یکدیگر حرف بزنید. از نظر اجتماعی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارید و می توانید به خوبی سخنرانی کنید. شما به خوبی می دانید چه حرفی را در چه موقعی باید بیان کنید و  این به بهبود موقعیت اجتماعی شما کمک بیشتری می کند. شاید بد نباشد در خلال صحبت های جدی، کمی شوخی و تفریح نیز داشته باشید. امروز را دوست دارید در خانه استراحت کنید و در مورد ایده های ذهنی خود در مورد رابطه عاشقانه تان فکر کنید. می توانید در کنار هم و با همفکری یکدیگر برای آینده بهتر برنامه ریزی کنید. اگر مجرد هستید نیز احتمال آشنایی با فرد مناسب زیاد است.
 
مرداد

بهتر است امروز را در خانه نمانید و بیرون بروید. پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید. بیهوده وقت خود را در خانه هدر ندهید. اگر بی حوصله و کسل هستید، باید با انرژی های این فاز مبارزه کنید و خودتان را به هر ترفندی شده است بیرون بکشید تا حالتان بهتر شود. در اجتماع بودن امروز برایتان بسیار خوب است. شاید خوب باشد بیشتر زمان خود را برای بهبود رابطه عاشقانه خود صرف کنیدو اخیرا مشکلات و سوتفاهماتی میان شما برقرار بوده است که می توانید با همفکری و صحبت با یکدیگر بخش بزرگی از آن را برطرف کنید. از لحاظ احساسی در شرایط خوبی هستید و این می تواند در مسیر هدف به شما کمک بسیاری کند.

شهریور

احتمال دارد از ابتدای صبح احساس کرختی و بی حوصلگی داشته باشید. اما بیهوده در رختخواب نمایند. به هر ترفندی شده خود را بلند کنید، دوش آب گرم بگیرید و از خانه بیرون بروید. با خوراکی های مناسب و سالم می توانید سموم بدن خود را دفع کنید و تا حد امکان آب میوه های طبیعی بنوشید. عصرهنگام نیز با دوستان یا همکاران خود برنامه ریزی کنید و بیرون بروید تا در جمع و شلوغی باشید. این کارها باعث می شوند تا روحیه بهتری داشته باشید. در مورد مسایل احساسی نیز، بسیار رمانتیک هستید. به همین دلیل، خوب است زمان خود را با فرد مورد علاقه تان سپری کنید و از انرژی های مثبت جاری در هوا نهایت استفاده را ببرید. اگر مجرد هستید، امروز ممکن است با فردی بسیار جذاب و جالب آشنا شوید.

مهر

صبح بسیار خوب و شادی را آغاز می کنید. می توانید برای بیشتر کردن این همه انرژی خوب، به استخر، باشگاه یا ماساژ بروید و حسابی به خودتان استراحت بدهید. یا شاید بیرون رفتن و خرید کردن نیز بتواند برای بهتر شدن حالتان موثر باشد. بعدازظهر را نیز می توانید کارهای عقب افتاده خود را به انجام برسانید . در مورد مسایل احساسی نباید انتظار یک روز بسیار رمانتیک یا عاشقانه را داشته باشید. البته منظور این نیست که حالتان در کنار معشوق خوب نخواهد بود، اما فقط یک روز معمولی اما آرام را در کنار یکدیگر تجربه خواهید کرد.

آبان

امروز را سعی نکنید با جریانِ رویدادهای زندگی مبارزه یا برخلاف آنها قیام کنید. بهتر است روی انجام کارهایی که تصور می کنید درست است تمرکز کنید با آسایش خیال به سمت جلو پیش بروید. شاید بد نباشد زمانی به گشت زدن در خیابان و میان مغازه ها سپری کنید. البته همه این حس ها و روحیه که یادکردیم مخصوص صبح تا ظهر هستند و در بعدازظهر روحیه دیگری خواهید داشت. در مورد مسایل احساسی شاید تصور کنید که با شریک عاطفی خود تفاهم ندارید، اما این طور نیست و فقط کمی سوتفاهم میان شما به وجود آمده است. امروز پبش از هر نوع تصمیم گیری، درست فکر کنید. یا تا حد امکان هیچ تصمیمی اتخاذ نکنید.

آذر

از ابتدای صبح بسیار تمایل دارید برای یک بعدازظهر متفاوت برنامه ریزی کنید. اگر از قبل با دوستان یا خانواده برای شرکت در یک مراسم یا مهمانی خانوادگی برنامه ریزی کرده و قول داده اید، نمی توانید آن را تغییر دهید. بهتر است بر سر حرف خود بمانید و به قولی که داده اید احترام بگذارید. در زمانی که تنها هستید، می توانید روی پروژه های ذهنی خود تمرکز کنید و برای اجرایی کردن آنها راهکار مناسب بیابید. در مورد مسایل احساسی نیز با شرکتان همدل شوید و با هم برای آینده تصمیم گیری کنید. اما هیچ چیز را قطعی نکنید.

دی

کاری که مدت های طولانی نمی توانستید به انجام برسانید، امروز به مراحل بسیار خوبی می رسد. می توانید با خیال راحت برای اتمام آن تلاش کنید و بالاخره نتیجه تلاش های این همه مدت را ببینید. بهتر است بعدازظهر تنها در خانه نمایند. با دوستان یا خانواده بیرون بروید و از در جمع بودن و انرژی های خوب اطرافیان استفاده کنید. اگر مجرد هستید، شاید بتواند در میان دوستان یا شرکت در جمع های اجتماعی با فردی آشنا شوید که همه جانبه با روحیات شما جور است و می توانید در کنار او حس های خیلی خوبی داشته باشید.

بهمن

امروز بهتر است برای تفریح و رفتن به اطراف شهر برای خود برنامه ریزی کنید. با دوستان یا اعضای خانواده بعدازظهر را برای یک پیک نیک چند ساعته اختصاص دهید. در ابتدای روز نیز می توانید به کارهای اداری یا مسوولیت های خود رسیدگی کنید و با انرژی های خوبی که در هوا جاری است می توانید امید این را داشته باشید که همه کارهایتان به درستی و کامل و بی نقص انجام می شوند. در مورد مسایل عاشقانه، با شریک عاطفی خود رابطه بسیار خوبی خواهید داشت. می توانید در کنار هم هر نوع سوتفاهمی را برطرف کنید و با همفکری یکدیگر برای آینده ای بهتر برنامه ریزی کنید.

اسفند


احتمال اینکه روز پرهیجان و پر اتفاقی در پیش داشته باشید زیاد است. البته همه آنها جنبه مثبت دارند و جای نگرانی نیست. بهتر است لباس های خوب خود را بپوشید و بیرون بروید. در فضاهای اجتماعی همچون خیریه های می توانید شرکت کنید تا با افراد جدید آشنا و دوست شوید. در این این غریبه ها شاید با فردی آشنا شدید که از نظر احساسی روی شما تاثیر خوبی گذاشت. این شهامت را خواهید داشت تا با او قرار ملاقات بگذارید و شاید بتوان  دوستان بسیار خوبی برای هم باشید. اگر فردی در زندگی شما هست، همه چیز بسیار خوب و عالی پیش می رود و می توانید از آرامش و هیجانات مثبت در کنار یکدیگر شاد و خوشحال باشید.

مدیر بازدید : 39 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

آرزویم حضور در استقلال است
مهاجم ایرانی که فصل گذشته در لیگ سوئد بازی می‌کرد گفت: آرزویم حضور در استقلال و بازی در این تیم است.
به گزارش افکارنیوز، ماهان بغدادی که چند روزی در تمرینات تیم استقلال شرکت کرد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: من در سوئد زندگی و بازی می‌کردم ولی از همان دوران کودکی به استقلال علاقه داشتم.

وی افزود:زادگاه من ایران است و دوست دارم با پیراهن استقلال بازی کنم و امیدوارم بتوانم به این مهم که یکی از اولیوت‌های زندگی ام است دست پیدا کنم.

بغدادی در خصوص برخورد قلعه‌نویی با وی در تمرینات استقلال گفت: روزی که خودم را به قلعه‌نویی معرفی کردم او خیلی گرم و صمیمی با من رفتار کرد و از من در خصوص فوتبال در کشور سوئد پرسید.امیدوارم من هم بتوانم رضایت او را جلب کنم تا بلکه به رویای کودکی ام و آرزویم که حضور در استقلال بود برسم.

مدیر بازدید : 30 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد
خبرگزاری تسنیم: جلسه علنی صبح امروز مجلس آغاز شد.
 به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با اعلام محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس که در غیاب علی لاریجانی و حجت الاسلام ابوترابی فرد ریاست صحن علنی را برعهده داشت، آغاز شد.

جلسه علنی وکلای ملت با حضور 203 تن از بهارستان‌نشینان رسمیت یافت که براین اساس مجلس کار خود را با 85 کرسی خالی آغاز کرد.

براساس اعلام هیئت رئیسه مجلس قرار است پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم طرح بازنشسته کردن کسانی که در سن بازنشستگی هستند اما هنوز حق بیمه اجتماعی روستاییان را پرداخت می‌کنند مورد بررسی قرار گیرد.

بررسی طرح الحاق یک تبصره به قانون استخدامی سپاه پاسداران که از شورای نگهبان به مجلس اعاده شده است دیگر دستورکار جلسه علنی امروز مجلس خواهد بود.

به گزارش تسنیم، بهارستان نشینان هفته گذشته را در حوزه انتخابیه سپری کردند و مجلس پس از یک هفته نشست علنی برگزار کرد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 60
  • بازدید کلی : 9,559